Izvješće sa Stručnog skupa Županijskog stručnog vijeća školskih knjižničara osnovnih i srednjih škola Koprivničko-križevačke županije „Kakav bismo kurikulum školske knjižnice željeli?“, Na mreži – Adobe Connect, 6. svibnja 2024. (ponedjeljak)
Autor: Adrijana Hatadi, 7. 5. 2024.
Radionicu Kakav bismo kurikulum školske knjižnice željeli? održali su Josip Strija, prof. i dipl. knjiž., stručni suradnik školski knjižničar savjetnik / viši knjižničar, Gimnazija Petra Preradovića Virovitica i Mirjana Čubaković, , dipl. nov. i dipl. bibl., stručni suradnik školski knjižničar izvrsni savjetnik, Osnovna škola Budaševo-Topolovac-Gušće.
Međupredmetne teme ostvaruju se međusobnim povezivanjem odgojno-obrazovnih područja i nastavih tema svih nastavnih predmeta. Europski referentni okvir navodi da kompetencije usvojene tijekom obveznog obrazovanja nisu vezane za određeni predmet već se odnose se na šire međupredmetne ciljeve i predstavljaju poveznicu od poučavanja prema cjeloživotnom učenju. Školski se knjižničari pokušavaju uklopiti u pojedine sadržaje već izrađenih kurikuluma međupredmetnih tema ili nekih drugih kurikuluma, jer nemaju vlastiti kurikulum knjižnično-informacijskog obrazovanja ili bilo kakav dokument na tragu toga naziva. Ovom radionicom pokušat ćemo najprije definirati teme unutar nepostojećeg kurikuluma školske knjižnice, razvrstavajući ih prema domenama i odgojno-obrazovnim ciklusima, pokušavajući odgovoriti na pitanje "Kakav bismo kurikulum školske knjižnice željeli?".
Cilj radionice: formiranje prijedloga tema knjižnično-informacijskog obrazovanja prema odgojno-obrazovnim ciklusima kao dobar temelj nekog budućeg kurikuluma knjižnično-informacijskog područja.
Ishodi radionice: sudionici radionice će uspješno i samostalno formulirati vlastite ideje i želje usmjerene izgradnji kurikuluma knjižnično-informacijskog područja; prepoznati i razlikovati predmetna područja (domene), odgojno-obrazovne cikluse i teme; samostalno izraditi popise tema obuhvaćenih pojedinim odgojno-obrazovnim ciklusom te svrstati teme u predmetna područja.
Trajanje: 2 sata.
Sudionika: 24 sudionika (80 %).
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |