Kriteriji za ocjenjivanje radionica
1. Relevantnost teme u odnosu na temu PŠŠK
2. Originalnost ideje
3. Inovativnost (suvremeni oblici i metode rada)
4. Dinamičnost (primjena raznih metoda i oblika rada)
5. Primjenjivost u praksi (Mogućnost prilagodbe i primjenjivost u radu s korisnicima)
6. Jasno definirani ishodi (Ishodi za sudionike radionice i učenike u budućoj primjeni)
7. Pridržavanje formalnih uvjeta (ishodi, sažetak, ključne riječi, literatura, pravopisna i gramatička točnost, pravilno navođenje literature i drugih izvora)
8. Materijali i pružanje dodatnih informacija i pomoći tijekom naredne godine
Kriteriji za ocjenjivanje primjera dobrih praksi
1. Usklađenost primjera dobre prakse s temom ovogodišnje PŠŠK
2. Originalnost i zanimljivost
3. Primjenjivost sadržaja (vezanost primjera dobre prakse uz knjižničarske teme. Knjižničar mora biti organizator i nositelj primjera dobre prakse.)
4. Usmjerenost na ishode učenja
5. Pridržavanje formalnih uvjeta (ishodi, sažetak, ključne riječi, literatura, pravopisna i gramatička točnost, pravilno navođenje literature i drugih izvora
Kriteriji za ocjenjivanje ostalih aktivnosti
1. Aktualnost sadržaja aktivnosti (predstavljanje knjiga, plakata, izložba ...)
2. Originalnost i inovativnost teme
3. Primjenjivost
4. Estetsko oblikovanje (kod plakata i izložaba) - likovne zakonitosti, elementi koje sadrži plakat
5. Organizacija predstavljanja knjiga ili izložbe (tijek promocije, opis aktivnosti, osoba koje će voditi)
6. Pridržavanje formalnih uvjeta (ishodi, sažetak, ključne riječi, literatura, pravopisna i gramatička točnost, pravilno navođenje literature i drugih izvora)