2022-02-22 14:07:40

Radionice

Sažeci radionica

Radionice se održavaju u paralelnim sesijama u različitim virtualnim sobama. Moguće je odabrati samo jednu radionicu i sudjelovati na njoj.

1. radionica

Mindfulness u međupredmetnom povezivanju sa školskom knjižnicom

Marija Purgar

OŠ “Grigor Vitez” Osijek

Irena Bando

OŠ Jagode Truhelke, Osijek

Sažetak

Radionica Mindfulness u međupredmetnom povezivanju sa školskom knjižnicom sadrži upoznavanje s tehnikama usredotočene svjesnosti ili mindfulnessa i njihovu primjenu u radu s učenicima i u osobnom životu sudionika. Sudionici radionice usvojit će osnovne pojmove vezane uz tehniku usredotočene svijesti i osam osnovnih principa. Tijekom radionice sudionici će imati priliku sudjelovati u nekoliko interaktivnih vježbi kao što su prizemljenje, odnos prema misli, S.T.O.P tehnika, trokut pozornosti, pravilno disanje, prepoznavanje i imenovanje misli, osjećaja i ponašanja te vježbe za djecu. Sudionici će u tu svrhu koristiti razne digitalne alate poput MS Formsa, Padleta, Mentimetera, Cooglea i Geniallyja. Sadržaj radionice integriran je u sve nastavne predmete, a posebno u Prirodu, Biologiju, Kemiju, Tjelesnu i zdravstvenu kulturu, Hrvatski jezik, Tehničku kulturu i informatiku.

 

2. radionica

Izradom 3D slikovnice do boljeg izražavanja i lakšeg učenja

Darija Benaković

Osnovna škola Mitnica, Vukovar

Gorana Hasel

Osnovna škola Ivana Mažuranića, Vinkovci

Sažetak

Cilj je radionice pokazati kako na neuobičajen, zabavan i kreativan način obraditi djelo za cjelovito čitanje ili ponoviti naučene sadržaje iz drugih predmeta. Uvodni dio radionice daje obrazloženje korisnosti uvođenja praktičnoga rada u nastavu, te prikaz primjera rada s učenicima. Sudionici će pratiti prikaz izrade 3D slikovnice, te će istovremeno izrađivati svoju slikovnicu. Na kraju će sudionici znati postupak izrade 3D slikovnice, imat će izrađeni primjerak slikovnice te će biti sposobni naučeno primijeniti u vlastitom radu. Radionica će  pokazati korelaciju sadržaja Hrvatskoga jezika, Prirode i društva, Povijesti, Geografije, Likovne kulture s međupredmetnim temama Učiti kako učiti, Osobni i socijalni razvoj, Građanski odgoj, Zdravstveni odgoj. 

 

3. radionica

Upućivački tekst – uputa

Sanja Galic

III. Gimnazija Osijek

Sažetak

Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj potiče cjeloviti razvoj učenika sa svrhom izgradnje samopouzdane, kreativne i odgovorne osobe sposobne za suradnju. U radionici Upućivački tekst – Uputa, u korelaciji s predmetnim kurikulumom Hrvatski jezik, učenici razvijaju čitanje s razumijevanjem koje povezuje i kreativno preoblikuje osobna iskustva iz sudjelovanja u izvanučioničkoj nastavi. Funkcionalno primjenjuju informacijsku, medijsku i digitalnu pismenost, suradnički rješavaju probleme i donose odluke. Rezultat toga su izrađene „Upute za odlazak na  izlet u adrenalinski park za Dan škole“ u okolnostima vezanim uz pandemiju COVID-19.

 

4. radionica

"Poticanje čitanja i lektira – učinimo ih zanimljivim"

Biljana Krajačić

OŠ "Lipik", Lipik

Ivana Rakonić Leskovar

OŠ Dragutina Lermana, Brestovac

Sažetak

Svakodnevno se susrećemo s učeničkom odbojnošću prema čitanju lektirnih djela, a u provedbi reforme "Škola za život" jedan od glavnih zadataka školskih knjižničara je prilagoditi pristup učenicima glede lektire i unaprijediti poticanje čitanja. Korištenjem IKT programa učenicima ćemo ponuditi suvremeni, zanimljiv i poučan način obrade lektire i poticanja čitanja, a kroz nove medije predstaviti materijale koje možemo koristiti pri inovativnoj obradi lektirnih djela i poticanju čitanja s ciljem podizanja razine svijesti o čitanju općenito.

 

5. radionica

WordPress, digitalni školski list  i aktivno građanstvo

Stojanka Lesički

Osnovna škola Sveti Petar Orehovec

Sažetak

Ova radionica temelji se na ideji da se učenje o Građanskom odgoju i obrazovanju unutar učionice može nadograditi i kroz digitalni školski list. Na radionici ćemo iznijeti iskustva kako teme iz Građanskoga odgoja i obrazovanja mogu biti dobrodošli sadržaji u digitalnom školskom listu. Sudionici radionice naučit će kako dodavati i uređivati sadržaje na WordPress platformi, jednoj od pouzdanijih platformi na kojoj je moguće uređivati digitalne školske listove.


Knjiznicari Republike Hrvatske